Tuesday, March 22, 2011

~~Jadi jugak akhirnya~~

Assalamualaikum..
hehe..cm x caya plak aku berjaya tulis ni..dah sign up lma dah tp mcm2 halangn yg muncul, tp ni la hasilnya..aku sebenarnya bkn la seorg yg terer dlm bab tulis menulis ni..tp x pe la, mna tau ada bakat terpendam..hehe..
jom cite napa aku pilih nma hold my hand 2 utk blog ni, sebenarnya byak jgk la yg aku pilih tp yg laen2 2 x sesuai la, rasa yg ni plak bekenan d hati.. sbb lagu maher zain yg meaningful 2 kot..lawak pulak bila salah satu nma yg aku pilih 2 kna gelak guling2 n k.iman n k.pipah(my luv romate)..jahat ye korang gelakkan aku..aku suka sgt gmbar ikan n pkok kelapa( org kedah panggil pokok nyiok,hehe)2 la aku letak gmbar 2..rasa tenang ja tgk gmbar 2 walaupon blog ni akan npak mcm blog jabatan perikanan..hehe..hope u guys pon like gmbar ni..ok lah cukup la kot utk entry sulung aku ni..jom layan hold my hand.. http://www.youtube.com/watch?v=yoX0ntFGe5o

No comments:

Post a Comment